SAHABAT

WE BUY BACK!!

Assalamualaikum..

Teman-teman diluar.. lama jugak saya tak update blog.. sibuk.. hehehe..alasan biasa yang serupa dah basi.. :) Anyway..dalam kesibukan saya, emas tetap dihati.. (ceh!) Ok macam ni.. kali ni saya ingin menyentuh kisah BUY BACK!!.. Kisah yang sungguh menarik kerana ini adalah antara pengalaman-pengalaman yang perlu dan wajar dilalui oleh semua TOKEY2 EMAS.. Dalam harga tengah geli geleman ni (bak kata Jeman..pinjam ayat ye..hehehe) saya ingatkan orang hanya berminat nak membeli emas, menambah stok emas, memajak dan membeli lagi emas..dan etc.. rupa-rupanya tidak!! Saya agak terkejut apabila dihubungi sepasang suami isteri yang merupakan buyer saya sebelum ini..

'Eda, makcik nak jual la emas makcik.. nak guna duit sikit..Eda boleh belikan?'   
'Eh boleh cik.. Makcik nak jual berapa banyak?'
' 200 gram..'

Pergh!! tanpa banyak soal saya pon kata ok.. set harga.. pi jumpa dia, collect emas n bagi cek RM2x,xxx (dah dia nak cek..nak bagi cash x mo.. ) yes!! bertambah lagi koleksi ku pada harga yang saaannnggggaaatttt rendah dari harga pasaran... BEST!
TELADANNYA di sini..  

SESAPA YANG NAK JUAL EMAS.. SILA HUBUNGI SAYA EDA DI 012-6253023

Saya bersedia untuk mengambil emas 999.9 dan emas 916 mengikut harga pasaran emas semasa.. 

EDA = EMAS  ...........  EMAS = EDA ................ EDA = 012-6253023

2 comments:

Anonymous said...

Harap Pn Eda dapat bagi tips untuk mengenalpasti emas 999/916 atau tiruan. Thanks.

eda said...

nak canggih kita guna desimeter yang macam kat arrahnu dan kedai2 pajak sekarang. tapi ade juga cara yg konvensional dan mudah utk mengenal pasti ketulenan (melalui ketumpatan) emas. jadi kalau nak tau lebih lanjut, sila hubungi saya 012-6253023..

BUAT RENUNGAN

Abū Bakr ibn Abi Maryam reported that he heard the Messenger of Allah say: "A time is certainly coming over mankind in which there will be nothing (left) that will be of use (or benefit) save a Dinār (ie, a gold coin) and a Dirham (ie, a silver coin). [This prophecy clearly anticipates the eventual collapse of the fraudulent monetary system now functioning around the world.] (Musnad, Ahmad)