SAHABAT

PERASMIAN PUBLIC JEWELLERY & PUBLIC SILVER

Assalamualaikum.. Salam Ceria semua :)

Public Gold International maju setapak lagi. Bagi pencinta, pengumpul, pelabur atau penjual logam-logam berharga ini merupakan berita baik kerana kini Public Gold akan melancarkan rangkaian barang kemasnya yang sendiri iaitu PUBLIC JEWELLERY dan juga Silver Bar yang juga dikenali sebagai PUBLIC SILVER.

Majlis pelancaran akan diadakan pada :

  • Tarikh : 28/2/2010 (Ahad)
  • Tempat : Dewan Sri Seroja, Jalan Diplomatik 2, Presint 15, Presint Diplomatik, Putrajaya.
  • Masa : 2.00 petang – 6.00 petang
Semua yang berminat dijemput hadir secara percuma! Walau bagaimanapun tempat duduk adalah terhad. Jadi bagi anda semua yang berminat silalah book awal-awal ye. Sebab dengar kata memang ramai yang akan turun dari Melaka, Johor, Kelantan, Penang, Kedah, Pahang, Terengganu, mungkin dari Sabah dan Sarawak juga.. tempat duduk juga adalah terhad. Jadi kalau tak book awal-awal..paham-paham je la ye :)

Untuk tempahan sila hubungi :

1. Katrina/Carmen: 03-5634 8999
2. Denise/ Cyrene: 04-2619999
3. Cheryl / Kay: 04-6449999

Bersempena dengan Majlis Pelancaran ini juga pelakon dan model terkenal tanahair DIANA DANIELLE akan dilantik secara rasmi menjadi DUTA PUBLIC GOLD.. Wah makin HOT la Public Gold lepas ni.. sePANAS dutanya..




Jemputan secara rasmi buat agen2 PG :



Kepada semua yang diluar pasti tertanya-tanya betapa cantiknya koleksi Public Jewellery kan? Ke tertanya-tanya betapa cantiknya Diana Danielle? :) Tak kisahlah.. yang mana-mana pun.. Menyelam sambil minum air kan.. heheh.. Jadi marilah kita beramai-ramai datang pada 28 feb ni untuk memeriahkan Majlis Pelancaran PUBLIC JEWELLERY & PUBLIC SILVER. Datang jangan tak datang ok.. Untuk maklumat lanjut sila layari www.publicgold.com.my

Sekian Assalamualaikum..

3 comments:

amir said...

eda..saya nak pergi...buleh x?
nak bawak awek ramai2..ehhehe

eda said...

buleh buleh.. bawak mai anak mami ramai2 k.. :)

Amir Firdaus said...

hahaha...ok saya bawwak anak mami 1 gundi..gundi tau ka apa dia?

BUAT RENUNGAN

Abū Bakr ibn Abi Maryam reported that he heard the Messenger of Allah say: "A time is certainly coming over mankind in which there will be nothing (left) that will be of use (or benefit) save a Dinār (ie, a gold coin) and a Dirham (ie, a silver coin). [This prophecy clearly anticipates the eventual collapse of the fraudulent monetary system now functioning around the world.] (Musnad, Ahmad)