SAHABAT

Emas-emas Yang Terpilih


Sebelum ni saya hanya bercakap apa itu emas, kenapa perlu melabur dalam emas dan etc..etc.. Jadi hari ini sesi perkenalan dengan produk-produk emas Public Gold. Bagi PG terdapat 2 jenis emas untuk dipilih.
1) Emas 99.99 terdiri daripada emas yang mempunyai ketulenan paling tinggi iaitu 24K.
2) Emas 916 yang merupakan emas 22K yang mengandungi sedikit campuran logam lain iaitu perak dan tembaga. Emas jenis ini yang selalu digunakan di dalam pembuatan barang kemas dan merupakan standard dan piawai yang digunakan dalam penghasilan dinar.

Terdapat 5 jenis PG produk bagi emas 99.99 ni. Bermula yang paling kecil ialah bar 20 gram. Diikuti dengan Bar 50 gram, Bar 100 gram dan Bar 1 kilogram. Manakala Syiling pula hanya satu iaitu Syiling 50 gram.


Produk PG dengan ketulenan emas 99.99

Manakala bagi emas yang kedua iaitu emas 916 (22K) ia dihasilkan dalam bentuk Dinar yang memiliki saiz dan standard Wang Dinar yang digunakan kerajaan Islam suatu ketika dahulu. Bagi produk Dinar terdapat 3 saiz iaitu 1 Dinar, 5 Dinar dan 10 Dinar.


Dinar keluaran PG

Jadi sesiapa yang berminat utk MEMBELI emas-emas diatas silalah hubungi saya di 012-6253023.
Atau sesiapa yang ingin MENJUAL emas atau barang kemas mereka silalah hubungi 012-6253023
dan Sesiapa yang ingin MENUKAR barang kemas atau apa saje jenis emas sedia ada kepada Gold Bar/Syiling PG hubungilah saya juga di 012-6253023..

Sama-samalah kita menjaga kekayaan kita daripada susut dengan membeli EMAS.
Hanya Emas yang boleh membantu menaikkan dan menstabilkan kekayaan kita yang kita ada.



No comments:

BUAT RENUNGAN

Abū Bakr ibn Abi Maryam reported that he heard the Messenger of Allah say: "A time is certainly coming over mankind in which there will be nothing (left) that will be of use (or benefit) save a Dinār (ie, a gold coin) and a Dirham (ie, a silver coin). [This prophecy clearly anticipates the eventual collapse of the fraudulent monetary system now functioning around the world.] (Musnad, Ahmad)